Košík je prázdny
Kategória tovaru

Business modelovanie - Ako na business modely v digitálnom prostredí


Kniha poskytuje prehľadný rámec problematiky business modelovania, kedy aplikuje techniky a nástroje využiteľné pre design, navrhovanie, hodnotenie a modeláciu nových inovovaných štruktúr business modelov.
Vaša cena 21,60
Vaša cena bez DPH 18,00
 
Dostupnosť Skladom 2 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Kniha poskytuje prehľadný rámec problematiky business modelovania, kedy aplikuje techniky a nástroje využiteľné na dizajn, navrhovanie, hodnotenie a modeláciu nových inovovaných štruktúr business modelov s priamym transferom poznatkov do praxe. Aj napriek dostupným vzorom a archetypom business modelu neexistuje žiadny predpísaný „ideálny“ model pre zaručený úspech, napriek tomu v knihe nájdete návody na pochopenie logiky a zmyslu existencie podnikateľskej entity, ktoré sú kľúčové pre praktické riadenie a strategické proaktívne myslenie. Výhodou knihy je komplexnosť prístupu danej problematiky business modelovania vrátane aktuálnosti a reakcií na súčasné trhové podmienky. Publikácia obsahuje prípadové štúdie a príklady. Generalizované business modely poskytujú priestor na širšie aplikačné využitie.