Vaša cena | 7,00 € |
Vaša cena bez DPH | 5,83 € |
Dostupnosť | Skladom 2 ks |
Odosielame vo stredu |
Retail je jednou z najvýznamnejších oblastí fungovania trhu v SR. Nejde len o klasický obchodný model, ale o významný marketingový článok – retaileri budujú nové komplexné marketingové stratégie a marketingovú komunikáciu. To ovplyvňuje nielen trh ako celok, ale aj obchod a marketing obchodných spoločností pôsobiacich na trhu. Táto kniha prináša detailnú analýzu prostredia retail marketingu, všetkých kľúčových faktorov a ich štrukturálne spracovanie do komplexného materiálu. Štúdia má nielen teoretický, ale aj praktický dosah a prináša základné stavebné prvky na spracovanie retail marketingových a komunikačných stratégií a taktík jednotlivými článkami retailového trhu. Kniha je ideálna ako učebnica pre študentov marketingových odborov, svoje uplatnenie však nájde aj u širokej odbornej verejnosti.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov