Vaša cena | 7,20 € |
Vaša cena bez DPH | 6,00 € |
Dostupnosť | Skladom 1 ks |
Odosielame v utorok |
Publikácia sa ako prvá v ČR komplexne venuje možnostiam využitia princípov konceptu spoločenskej zodpovednosti organizácií (Corporate Social Responsibility) v oblasti športu. Okrem iného sa snaží ukázať aj hlavné kroky a fázy procesu efektívnej implementácie CSR do riadenia športových organizácií. Kriticky sa dotýka mnohých eticky problematických otázok, ktoré sa objavujú v súvislosti s uplatňovaním športového marketingu v súčasnej praxi, vrátane pomerne silného zastúpenia podnikov zo spoločensky citlivých odvetví medzi sponzormi vrcholového športu. Nájdete tu nielen teoretické východiská, ale aj množstvo praktických informácií, návrhov a odporúčaní k danej problematike a jej aplikácie najmä vo futbale, hokeji, basketbale, vrátane desiatok prípadových štúdií (zahraničných aj tuzemských klubov). Výklad je podložený radom relevantných zahraničných i tuzemských zdrojov a výskumov, pričom sú predstavené aj výsledky vlastného výskumného šetrenia autora, venovaného uplatňovaniu športového sponzoringu pri dvoch najpopulárnejších kolektívnych športov v Českej republike – futbale a hokeji. Publikácia je určená marketingovým manažérom športových organizácií, marketingovým či CSR manažérom podnikov, ktorí sa vo svojich CSR politikách či marketingových programoch snažia zamerať na podporu športu a pohybových aktivít, športovým manažérom ai.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov