Košík je prázdny
Kategória tovaru

Stratégia B2B digitálneho marketingu


Kniha je komplexný sprievodca aktuálnym vývojom v oblasti B2B digitálneho marketingu a neoceniteľným zdrojom informácií pre všetkých profesionálov.
Vaša cena 27,10
Vaša cena bez DPH 22,58
 
Dostupnosť Skladom 4 ks
Odosielame v piatok 17.5.

Podrobný popis

Kniha je komplexný sprievodca aktuálnym vývojom v oblasti B2B digitálneho marketingu a neoceniteľným zdrojom informácií pre všetkých profesionálov. Poskytuje prehľad najnovších princípov a postupov, vysvetľuje aj tie najpokročilejšie koncepty a ukazuje, ako ich uviesť do praxe. Simon Hall je inovátor v odbore marketingu s mnohoročnou praxou.

Obsah publikácie:
Vývoj digitálnej stratégie pre B2B
Stratégia B2B digitálneho marketingu.
Cesty zákazníkov, personalizovaný marketing a persony kupujúcich.
Poznatky o zákazníkoch a správa dát v B2B.
Skorá fáza cesty kupujúceho
Vytváranie povedomia, SEO a vyhľadávacie stratégie.
B2B digitálny marketing pre generovanie potenciálnych zákazníkov.
Digitálne technológie pre generovanie potenciálnych zákazníkov a rozvíjanie vzťahu s nimi
Riadenie a integrácia digitálnych kampaní
B2B obsahový marketing, plánovanie marketingovej kampane.
Integrácia digitálneho marketingu v B2B, digitálny marketing a predaj, meranie digitálneho marketingu.
Digitálne technológie na udržanie zákazníkov
Druhy digitálneho retenčného marketingu, digitálne kanály retenčného marketingu.
Platformy sociálnych médií a digitálneho marketingu v B2B
B2B marketingová stratégia sociálnych médií, marketingové technológie a platformy.


Parametre

Autor: Simon Hall