Košík je prázdny
Kategória tovaru

Využitie stakeholderského prístupu pri strategickej analýze podniku


Cieľom tejto publikácie je „navrhnúť metodiku využitia stakeholderskej analýzy ako nástroja strategickej analýzy“.
Vaša cena 12,40
Vaša cena bez DPH 10,33
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Cieľom tejto publikácie je „navrhnúť metodiku využitia stakeholderskej analýzy ako nástroja strategickej analýzy“. Na tento účel je teda najprv preskúmaný vývoj a súčasný stav stakeholderskej teórie, následne sú na empirických dátach skúmané faktory dôležitosti generických stakeholderských skupín a potom sú tieto poznatky využité na formuláciu postupu stakeholderskej analýzy tak, aby bola v strategickej analýze čo možno najprospešnejšia. Prínosom práce je nielen samotný návrh metodiky, ale aj vyhodnotenie faktorov dôležitosti stakeholderov na základe empirického šetrenia v 432 podnikoch, a to pomocou ako bivariačných techník, tak učiacich sa metód štatistického rozpoznávania obrazov – sekvenčného dopredného plávajúceho výberu.