Košík je prázdny

Genetika. Od hrášku po genóm - Zuzana Vítková

Vaša cena 3,60
Vaša cena bez DPH 3,00

Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v piatok 26.4.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%

Podrobný popis

Genetika a jej prejavy vidíme všade okolo nás. Stačí sa pozrieť na svojich súrodencov, rodičov, starých rodičov alebo iných príbuzných. Vždy sa nájde nejaký spoločný rys, ktorý je pre danú rodinu typický a ktorý sa dedí po dlhé generácie. Či už je to farba očí, vlasov, tvar uší alebo napríklad palca. Ale kde sa vlastne genetika berie? Kde leží podstata všetkých týchto javov? Predsa v našich bunkách - a presnejšie povedané v našich génoch.
Komiks vás prevedie fascinujúcim svetom, ktorý sa ukrýva v jadrách našich buniek. Svetom pracujúcim vo dne v noci a starajúcim sa o to, aby celé naše telo fungovalo tak, ako má. Začítajte sa do príbehov vedcov, bez ktorých objavov by sme dnes nemohli pripravovať chorým inzulín alebo nedokázali množiť DNA na lekárske aj policajné účely. GENETIKA, ktorej základy položil už v 19. storočí Gregor Mendel, už netrpezlivo čaká na to, až ju objavíte!

Parametre