Košík je prázdny
Kategória tovaru

Kognitívne činnosti v predškolskom vzdelávaní


Publikácia Kognitívne činnosti v predškolskom vzdelávaní je metodickou príručkou, ktorá sa venuje rozvíjaniu poznávacích (kognitívnych) procesov a reči u detí predškolského veku.
Vaša cena 22,10
Vaša cena bez DPH 18,42
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v pondelok 29.4.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Publikácia Kognitívne činnosti v predškolskom vzdelávaní je metodickou príručkou, ktorá sa venuje rozvíjaniu poznávacích (kognitívnych) procesov a reči u detí predškolského veku. Dôraz kladie na rozvoj zmyslov, ako základu poznávania predškolských detí, prináša však aj mnohé podnety pre rozvoj ďalších oblastí – pozornosti, pamäti, fantázie, myslenia a reči. Vychádza zo súčasného integrovaného poňatia práce s deťmi predškolského veku v súlade s RVP PV. Pojednáva o jednotlivých psychických procesoch a ich vývoji v predškolskom veku. Publikácia ponúka príklady aktivít, hier, činností a metodických radov na rozvíjanie jednotlivých poznávacích (kognitívnych) procesov detí. Príklady námetov sú tak zo spontánne vzniknutých situácií, ako aj zámerne zvolené a plánované hry a činnosti. V prvej časti publikácie nájde čitateľ konkrétne príklady vhodných metód aj základné princípy, ako si dieťa utvára poznatky alebo zručnosti. Hlavnou však pre čitateľov bude najskôr druhá časť, kde sú jednotlivé kognitívne oblasti rozpracované ako z hľadiska vývojovej psychológie, tak najmä metodicky – tj ako môže pedagóg či rodič postupne zvyšovať náročnosť. Pre pedagógov MŠ u detí v povinnom predškolskom ročníku je dôležitá najmä kapitola, ktorá sa zaoberá špecifickými zručnosťami pre budúceho školáka. Tieto oblasti sú dôležité najmä aj pre deti s OŠD. V tretej časti sú príklady dvoch integrovaných blokov, ktoré prepájajú jednotlivé kognitívne oblasti (napr. zmysly, pamäť, fantáziu…) a súčasne deťom približujú krásu slovenskej literatúry. Publikácia je určená najmä pedagógom materských škôl. Využijú ju aj rodičia, alebo študenti stredných, vyšších odborných a vysokých škôl, ktorí sa pripravujú na prácu s deťmi predškolského veku. Vhodná je aj na tvorbu programov pre deti s odkladom povinnej školskej dochádzky alebo detí zo sociálne menej podnetného prostredia.


Parametre

Autor: Hana Nádvorníková