Košík je prázdny
Kategória tovaru

Krízová komunikácia: Princípy - skúsenosti - postupy


Komplexná av slovenskom prostredí doposiaľ najobsiahlejšia príručka krízovej komunikácie vysvetľuje zásady efektívnych a etických vzťahov s verejnosťou pri reputačných krízach aj pri mimoriadnych udalostiach.
Vaša cena 14,00
Vaša cena bez DPH 11,67
 
Dostupnosť Skladom 3 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Komplexná av slovenskom prostredí doposiaľ najobsiahlejšia príručka krízovej komunikácie vysvetľuje zásady efektívnych a etických vzťahov s verejnosťou pri reputačných krízach aj pri mimoriadnych udalostiach. Ambíciou knihy je pomôcť organizáciám, ktoré sa dostali do problémov, a zároveň prispieť ku kultivácii a profesionalizácii slovenskej komunikačnej praxe.
Autori s bohatými skúsenosťami z médií aj public relations vedia, že žiadna organizácia na svete nie je imúnna voči krízovým situáciám, ktoré priťahujú pozornosť médií. Čas od času je nutné odvracať útok konkurencie, vysvetľovať kontroverzný krok, objasňovať zverejnené nepresnosti, riešiť haváriu vo výrobnej prevádzke alebo sa vysporiadať s následkami živelnej pohromy. Informácie sa dnes šíria rýchlejšie ako kedykoľvek predtým, v priebehu niekoľkých minút sa tak môže rozhorieť mediálny požiar, ktorý ohrozuje záujmy či samotnú existenciu organizácie.
Nie každá kríza ale musí skončiť katastrofou. Záleží na kvalite manažérskych rozhodnutí a schopnosti tlmočiť ich médiám a verejnosti. Práve komunikačné zručnosti v mimoriadnych situáciách sú podstatou krízovej komunikácie, považovanej za kráľovskú disciplínu public relations, teda vzťahov s verejnosťou.
Kniha popisuje najčastejšie príčiny kríz a odhaľuje základné princípy aj zásady krízovej komunikácie. Vysvetľuje, ako krízové situácie všetkého druhu vnímajú novinári a aké sú ich pracovné postupy. Ďalej popisuje stratégie a taktické varianty krízovej komunikácie a vhodné nástroje od tlačových správ po sociálne siete.


Parametre

Autor: Jaroslav Čuřík, Jan Tomandl