Vaša cena | 9,90 € |
Vaša cena bez DPH | 8,25 € |
Dostupnosť | Skladom 5 ks |
Odosielame v piatok 5.4. |
Informačné technológie a telekomunikácie dnes zásadne ovplyvňujú prakticky všetky aspekty života modernej spoločnosti, rovnako ako samotnú globálnu ekonomiku. Rastúca integrácia a závislosť na softvéri v najrôznejších podobách logicky zvyšujú požiadavky na jeho kvalitu.
Táto publikácia sa zaoberá komplexným pohľadom na jednotlivé aspekty kvality softvéru a ich vzájomné vzťahy. Autori predstavujú základné koncepty kvality a ich vývoj, modelovanie kvality a jej meranie prostredníctvom procesných a produktových modelov, využitie radu technických noriem a rámcov pre zavádzanie a zlepšovanie kvality naprieč vývojom produktu, problematiku manažmentu kvality na úrovni organizácie i projektov a prax na technickej úrovni riadenia kvality .
Uvedené témy v danom rozsahu predstavujú nevyhnutný základ pre holistický prístup ku kvalite softvéru, ktorého zmyslom je v organizácii ustanoviť a udržiavať kultúru kvality, ktorá je do produktov vstavovaná plánovane, priebežne a trvalo.
Primárne je tak táto kniha určená manažérom kvality, vývoja a členom stredného manažmentu, zodpovedným za implementáciu politík a plánov vrcholového vedenia.
Autor: Petr Roudenský
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov