Košík je prázdny
Kategória tovaru

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnica študenta


Učebnica Marketing – základy marketingu poskytuje čitateľovi základy marketingového myslenia a ukazuje, že marketing je v súčasnosti nevyhnutnou metódou riadenia úspešnej firmy.
Vaša cena 11,80
Vaša cena bez DPH 9,83
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok 2.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Učebnica Marketing – základy marketingu poskytuje čitateľovi základy marketingového myslenia a ukazuje, že marketing je v súčasnosti nevyhnutnou metódou riadenia úspešnej firmy. Vedie k rozvíjaniu schopnosti ekonomického myslenia ak pochopeniu marketingových činností vo firme. Čitateľ sa zoznámi s marketingovými koncepciami, marketingovým mixom a jeho časťami, s princípmi marketingového riadenia a získa základné znalosti potrebné na pochopenie trhu. Učebnica svojim interaktívnym poňatím vedie študenta k efektívnej práci s informáciami a tiež k tomu, aby vedel získavať a kriticky vyhodnocovať informácie potrebné na úspešné pôsobenie firmy na trhu. Ide o titul v podobe pracovnej učebnice študenta, kde učivo témy je doplnené prázdnymi miestami určenými pre vlastné zápisy študenta. Takto koncipovaná učebnica spĺňa požiadavky kladené na modernú výučbu. Študent má k dispozícii špičkovo pripravenú pracovnú učebnicu, do ktorej si sám dopĺňa dôležité pasáže, na ktoré vyučujúci vo svojom výklade upozorňuje. Študent sa tak spolupodieľa na vzniku „svojej“ učebnice, ktorú nebude vnímať iba ako odborný text. Atraktivita učebnice pre spočíva v pútavej grafike a veľkom množstve zaujímavostí i praktických príkladov.


Parametre

Autor: Marek Moudrý