Vaša cena | 20,50 € |
Vaša cena bez DPH | 17,08 € |
Dostupnosť | Skladom 1 ks |
Odosielame v piatok 5.4. |
Kniha JUDr. Luboša Bárty, MBA, medzinárodne uznávaného vinárskeho experta, s názvom „Public relations a marketingová komunikácia v obchode s vínom“, je koncipovaná v duchu doby ako „all-in-one“. Publikácia si kladie za cieľ byť prehľadnou príručkou pre malých, stredných i väčších vinárov, vinárske hotely, obchodné spoločnosti, chce byť praktickým manuálom, podľa ktorého môže efektívne komunikovať svoje vinárstvo a jeho produkty každý vinár. Kniha súčasne predstavuje pôvodnú učebnicu pre študentov odborov vinárstva, marketingu a komunikácií, je hlavnou učebnou pomôckou profesijných vzdelávacích programov MBA a BBA v Business Inštitúte a ďalších vzdelávacích pracovísk. Publikácia ponúka širokú teoretickú základňu odborov public relations a marketingovej komunikácie, zároveň je to obsiahla kniha plná úspešných (aj neúspešných) konkrétnych príkladov z Českej republiky, Európy a USA. Popri tuzemských autoritách spolupracuje autor s poprednými zahraničnými odborníkmi a inštitúciami, cituje výsledky najnovších výskumov a štúdií, súdne rozsudky a právne predpisy, knižné aj internetové publikácie až do júla 2013. Neponúka dogmy a obyčajné definície, ale prezentáciou rôznych názorov nabáda k vytvoreniu samostatného pohľadu na problematiku. Autor, oi vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 ako vinársky publicista roka, prezentuje celú problematiku spôsobom prístupným všetkým predpokladaným čitateľským okruhom.
Autor: Luboš Bárta
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov