Košík je prázdny
Kategória tovaru

Slovník moderného manažéra - Jaroslav Beneš


Marketing a manažment sú vedy, ktoré sa neustále vyvíjajú a menia sa aj ich terminológia.
Vaša cena 2,60
Vaša cena bez DPH 2,17
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v piatok 26.4.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Marketing a manažment sú vedy, ktoré sa neustále vyvíjajú a menia sa aj ich terminológia. Tu autor vychádza zo súčasného moderného poznania. Slovná zásoba špecifických anglických pojmov uľahčujúca komunikáciu vedie k väčšej efektivite, upresneniu významu a porozumeniu manažérov po celom svete. Základné slovíčka v publikácii uvedené by mali patriť k mentálnej výbave každého študenta a absolventa vyššej odbornej školy a vysokej školy bez ohľadu na študovaný odbor.
Je potrebné si uvedomiť, že jasná, odborná terminológia nevznikla a nepoužíva sa preto, aby zmiatla, či skomplikovala rétoriku ľudí prostredníctvom použitia komplikovaného jazyka, ale aby uľahčila jeho komunikáciu. Čitateľov musím upozorniť, že nejde o klasický prekladový slovník, ale slovník, kde sa kombinujú slovenské a anglické pojmy, a tým sa vytvára koncepčný a výkladový slovník. Cieľovou skupinou sú všetci, ktorí majú záujem vedieť, poznať a spoznať niečo nové av moderných pojmoch sa dynamicky orientovať.
Pre zábavu v závere autor uvádza niekoľko slovíčok, ktoré dnešní manažéri pri bežnom styku používajú, a tým je vidieť, že aj manažment je bohatý na paródie, slangy aj žargóny, a tým slúži na pobavenie čitateľa.


Parametre

Autor: Jaroslav Beneš