Košík je prázdny
Kategória tovaru

Vyzváňanie


Počas menej ako desiatich rokov sa vo Fínsku objavila Nokia, aby sa ujala vedúceho postavenia v revolúcii mobilných telefónov.
Predaj ukončený

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Počas menej ako desiatich rokov sa vo Fínsku objavila Nokia, aby sa ujala vedúceho postavenia v revolúcii mobilných telefónov. Vyrástla na jednu z najznámejších a najcennejších značiek na svete. Nasledoval však prudký úpadok vedúci k predaju obchodu s telefónmi spoločnosti Microsoft. Táto kniha skúma a analyzuje cestu značky a snaží sa zachytiť ponaučenie pre každého, kto chce pochopiť, čo mohlo po úžasnom úspechu viesť k takému náhlemu pádu spoločnosti Nokia. Je ľahké položiť vinu za jej zánik k prahu značiek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovať jednu podstatnú skutočnosť: Nokia začala kolabovať zvnútra oveľa skôr, než niektoré z týchto firiem vôbec vstúpili na trh s mobilnou komunikáciou, čo robí príbeh spoločnosti Nokia ešte zaujímavejším. Autori opisujú a analyzujú rôzne fázy cesty spoločnosti Nokia z privilegovanej perspektívy vonkajšieho pozorovateľa (as prístupom ku všetkým vedúcim pracovníkom za posledných dvadsať rokov, po ktorom nasledoval koordinovaný výskum v roku 2015). Toto je príbeh o vodcoch, robiacich strategické a organizačné rozhodnutia, o ich správaní a interakcii, o tom, ako uspeli a nedokázali inšpirovať či osloviť svojich zamestnancov. Snáď najzaujímavejší je na ňom fakt, že otvára príslovečnú „čiernu skrinku“ s odpoveďami na otázky prečo a ako sa veci vo vnútri veľkých organizácií skutočne odohrávajú. Prečo došlo k úpadku? Koľkým omylom bolo možné zabrániť? Zmenil sa svet okolo spoločnosti Nokia príliš rýchlo na to, aby sa prispôsobila? Obsahoval snáď jej úspech aj semienka jej zlyhania?


Parametre

Autor: Yves Doz, Keeley Wilson