Košík je prázdny
Kategória tovaru

Zostavte dobrý marketingový plán


Táto príručka je iná ako väčšina knižiek o biznise. Bude vám praktickou cvičebnicou, ktorá vám umožní vypracovať si vlastný marketingový plán.
Vaša cena 14,30
Vaša cena bez DPH 11,92
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v pondelok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Táto príručka je iná ako väčšina knižiek o biznise. Bude vám praktickou cvičebnicou, ktorá vám umožní vypracovať si vlastný marketingový plán. Kniha vás postupne prevedie celým procesom vývoja marketingového plánu pre fiktívnu firmu. Krok za krokom sa dozviete, ako vykonávať každú z fáz marketingového plánovania. Obsiahnuté cvičenia vám pomôžu s vypracovaním vášho vlastného marketingového plánu. Prístup obsiahnutý v tejto knihe je na rozdiel od teoretických publikácií rýdzo praktický a obsahuje len toľko teórie, koľko jej treba na porozumenie plánovaciemu procesu. Keď si knihu prečítate, rozšírite svoje poznatky o princípy plánovania a budete schopní vypracovať podklady potrebné na zostavenie akéhokoľvek typu marketingového plánu. Príručku je možné použiť mnohými spôsobmi: na prípravu jednotlivých marketingových plánov; ako sprievodca pre individuálne štúdium; ako učebnicu pre skupinové cvičenia v kurze marketingu k problematike marketingového plánovania. Kniha poskytuje nielen otázky, ale aj odpovede na ne, pretože na jej konci je uvedený celý dokončený marketingový plán fiktívnej firmy.


Parametre

Autor: Michael Armstrong