Košík je prázdny
Kategória tovaru

Management zákazníckych riešení - Ako efektívne tvoriť a spravovať individualizované riešenia zákazníckych potrieb


Na trhu ojedinelá publikácia sa zaoberá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) čiže manažmentu zákazníckych riešení.
Vaša cena 4,30
Vaša cena bez DPH 3,58
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Na trhu ojedinelá publikácia sa zaoberá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) čiže manažmentu zákazníckych riešení. Ide o komplexné poňatie starostlivosti o zákazníkov, ktoré má za cieľ efektívnu tvorbu a správu individualizovaných riešení zákazníckych potrieb. Oproti úzkemu marketingovému pohľadu riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) je CSM rozšírené na komplexné poňatie, ktoré prepája trhovú a zákaznícku orientáciu, projektový a produktový manažment a engineering v jeden funkčný celok, smerujúci k efektívnej tvorbe individualizovaných zákazníckych riešení. Skúsený autor prináša odporúčania a postupy, ako funkčný a efektívny systém CSM vo firme pripraviť, oživiť a udržiavať. Problematiku prezentuje na mnohých prípadových štúdiách z reálnych firiem. Kniha je zameraná najmä na segment B2B, avšak vzhľadom na predpoklady vychádzajúce z konceptu Priemyslu 4.0 nájdu uvedené postupy a princípy uplatnenia aj vo firmách cieliacich na spotrebiteľské trhy