Vážení zákazníci, ďakujeme za vaše objednávky. Prosíme vás o trpezlivosť pri ich doručení, robíme všetko pre to, aby sme ich doručili do Vianoc. Venujte prosím pozornosť dátumu odoslania, ktoré je uvedené pri tovare. Ďakujeme, tím Vrabciak.sk
| Vaša cena | 11,60 € |
| Vaša cena bez DPH | 9,43 € |
| Dostupnosť | Skladom 2 ks |
| Odosielame v pondelok 12.1. | |
Jediný český sprievodca profesionálnou telefonickou komunikáciou je určený manažérom klientskych centier (call centier), telefónnym operátorom, pracovníkom vymáhajúcim pohľadávky či predajcom. V novom vydaní nájdete aktuálne dáta a nové zaujímavé informácie, napr. najčastejšie chyby pri prezentácii produktu, základné typy dlžníkov alebo nový pohľad na využívanie skriptu. V úplne novej kapitole sa dozviete, ako zvýšiť efektivitu práce operátora z hľadiska osobnostnej typológie MBTI. Autori v knihe postupujú od poskytovania základných informácií po telefóne cez aktívny predaj až po veľmi špecifické oblasti, ako je vymáhanie pohľadávok či telefonovanie v krízových situáciách. Venujú sa osobnosti telefónneho operátora, faktorom úspešnosti telemarketingu, štruktúre telefónneho hovoru, prekonávaniu námietok či jednaniu s VIP klientelou. Druhá časť knihy sprevádza manažérov výberom pracovníkov, ich motiváciou, hodnotením, kontrolou a koučovaním. Publikácia obsahuje množstvo ukážok, príkladov aj praktický slovníček pojmov.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov
