Košík je prázdny
Kategória tovaru

Telemarketing v praxi


Jediný český sprievodca profesionálnou telefonickou komunikáciou je určený manažérom klientskych centier (call centier), telefónnym operátorom, pracovníkom vymáhajúcim pohľadávky či predajcom.
Vaša cena 10,00
Vaša cena bez DPH 8,33
 
Dostupnosť Skladom 2 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Jediný český sprievodca profesionálnou telefonickou komunikáciou je určený manažérom klientskych centier (call centier), telefónnym operátorom, pracovníkom vymáhajúcim pohľadávky či predajcom. V novom vydaní nájdete aktuálne dáta a nové zaujímavé informácie, napr. najčastejšie chyby pri prezentácii produktu, základné typy dlžníkov alebo nový pohľad na využívanie skriptu. V úplne novej kapitole sa dozviete, ako zvýšiť efektivitu práce operátora z hľadiska osobnostnej typológie MBTI. Autori v knihe postupujú od poskytovania základných informácií po telefóne cez aktívny predaj až po veľmi špecifické oblasti, ako je vymáhanie pohľadávok či telefonovanie v krízových situáciách. Venujú sa osobnosti telefónneho operátora, faktorom úspešnosti telemarketingu, štruktúre telefónneho hovoru, prekonávaniu námietok či jednaniu s VIP klientelou. Druhá časť knihy sprevádza manažérov výberom pracovníkov, ich motiváciou, hodnotením, kontrolou a koučovaním. Publikácia obsahuje množstvo ukážok, príkladov aj praktický slovníček pojmov.