Vážení zákazníci, ďakujeme za vaše objednávky. Prosíme vás o trpezlivosť pri ich doručení, robíme všetko pre to, aby sme ich doručili do Vianoc. Venujte prosím pozornosť dátumu odoslania, ktoré je uvedené pri tovare. Ďakujeme, tím Vrabciak.sk
Lokomotívy radu 50, zrejme najvýznamnejšie parné lokomotívy DB 50. a 60. rokov s mnohými konštrukčnými variantmi sa osvedčili pri takmer všetkých typoch vlakov na hlavných i vedľajších tratiach. Viac ako 60 zásadných konštrukčných verzií nakoniec viedlo k tomu, že takmer žiadna lokomotíva radu 50 nemala úplne zhodný vzhľad ako iná zo sesterských lokomotív. Od roku 1939 bolo postavených približne 3 100 nákladných lokomotív typu 1'E (osovo 2'5), ktoré boli považované za robustné, výkonné, nenáročné na údržbu a mimoriadne spoľahlivé. Po roku 1945 zostalo cez 2 000 týchto lokomotív pri Nemeckých spolkových dráh (DB). Stroje dosahovali maximálnu rýchlosť 80 km/h, mali výkon cca 1 200 kW a nápravový tlak 15 ton. Pri zavedení číslovacieho systému podľa EDV v roku 1968 bolo v prevádzke stále ešte 1 452 lokomotív DB tohto radu. Pretože poradové číslo mohlo mať iba tri číslice, boli okrem radového označenia 050 zavedené aj varianty 051, 052 a 053. pneumatikamigenerátor dymu - možno dovybaviť (digitálny - Seuthe č.11, analógový - Seuthe č.10)elektrické rozhranie pre trakčné vozidlá pluX16LED trojbodové svetlo na oboch koncoch lokomotívy, mení sa podľa smeru jazdy Hlavné vlastnosti: s tendrem s kabínou dielyjemne vykonané lúče kovových dvojkolesí Dokumentácia: návod na obsluhu (DE, EN, FR)zoznam náhradných dielov (DE, EN)