Košík je prázdny
Kategória tovaru

Zlepšite svoje komunikačné schopnosti


Táto príručka je praktickým sprievodcom na efektívnu komunikáciu v práci a podnikaní.
Vaša cena 14,40
Vaša cena bez DPH 12,00
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok 2.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Táto príručka je praktickým sprievodcom k efektívnej komunikácii v práci a podnikaní. Všetci potrebujeme v práci lepšie komunikovať. Ankety preukazujú, že zlá komunikácia zdržiava projekty a prispieva k stratám v odbyte, ako aj zvyšuje stres a ubíja pracovnú morálku. Ak ešte len prichádzate do sveta pracovných vzťahov, je dobré vedieť, že komunikačné zručnosti sú jedny z najdôležitejších, aké musia novo naberaní zamestnanci mať. Schopnosť hovoriť a počúvať dve zručnosti, ktoré zamestnávatelia pri náboroch oceňujú najviac. Treťou takouto vlastnosťou je schopnosť prispôsobenia komunikačného štýlu. Ďalšie dve pozície zaujímajú písomný prejav a prezentačné schopnosti. Kniha bude užitočná aj pre generáciu mileniálov, ktorá nie je vôbec zvyknutá nadväzovať v reáli komunikáciu s druhými ľuďmi. Mladí ľudia sa stále viac pozerajú na svoje monitory ako na seba navzájom. Pokiaľ sa naučia lepšie hovoriť a počúvať, potom sa zlepšia aj ich videokonferencie, prezentácie a predkladané správy. Rozprávanie, počúvanie, prezentovanie a písanie: keď zvládnete tieto zručnosti, budete na najlepšej ceste k získaniu vytúženého miesta a zvládnete efektívnejšie vedenie. Knihy z radu VSTREC ÚSPECHU sú určené všetkým, ktorí sa chcú zlepšovať, predovšetkým potom začínajúcim manažérom a budúcim lídrom. Sú nabité šikovnými postrehmi, radami a skutočne účinnými technikami, ktoré sú preverené praxou. POMOHOU VÁM: - získať kľúčové zručnosti a zlepšiť svoje pracovné výkony - dosiahnuť rýchly a významný pokrok - posunúť sa ďalej v práci, kariére i osobnom živote Vydajte sa v ústrety úspechu s naším novým radom príručiek!


Parametre

Autor: Alan Barker