| Vaša cena | 480,80 € |
| Vaša cena bez DPH | 390,89 € |
| Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
| Odosielame vo stredu | |
V roku 1912 si vtedajšia Cisárska a kráľovská súkromná spoločnosť Južnej dráhy objednala cisternovú lokomotívu pre ťažkú osobnú dopravu, ktorá mala nahradiť lokomotívy radu 229, ktoré sa stali príliš poddimenzovanými. Továreň na lokomotívy Spoločnosti štátnych dráh potom vyvinula typ prehriatej pary radu 629 ako prvú cisternovú lokomotívu na svete s usporiadaním kolies Pacific 2'C1'. Prvá 629 bola Spoločnosti Južnej dráhy dodaná v roku 1913 av nasledujúcich dvoch rokoch nasledovalo ďalších 14 v celkom troch dodacích sériách. Mimoriadne pozitívne skúsenosti s týmto radom prinútili Cisárske a kráľovské štátne dráhy k nákupu 25 takmer identických lokomotív do konca monarchie v roku 1918. Po prvej svetovej vojne zostalo v Rakúsku pätnásť lokomotív Južnej dráhy a desať lokomotív Štátnych dráh. Pätnásť lokomotív muselo byť prevedených do novo založenej spoločnosti ČSD, ktorá ich označila ako 354.121 až 135. Špecifikácia: napájanie DC digitálne digitálne ovládanie dĺžka s nárazníkmi 153 mm spojka - šachta NEM 362 s kinematikou vozidla - PluX222 svetlomety digitálne prepínateľnéLED svetlomety vnútorné osvetlenie kabíny vodiča Hlavné vlastnosti: prvá verzia s okrúhlym komínomLED osvetleniekovové nárazníkyrám z liateho kovu doplnková funkcia osvetleniav digitálnej prevádzke s prepínateľným osvetlením kabíny a motora Dokumentácia:Priradenie registrov a funkčných klávesov (DE (DE)