Košík je prázdny
Kategorie zboží

Knihy o marketingu a reklame

radiť podľa: Obľúbenosti Ceny Názvu
 

Tiež máte naštudovaný rad kníh o marketingu, ale zisťujete, že existujúce postupy už nefungujú?

15,90 €
vrátane DPH

skladom
3 ks
odoslanie
utorok 4.4.

Autor používa marketingovú stratégiu na identifikáciu oblastí amerického práva, ktoré má najväčší vplyv na úspech či neúspech firmy.

9,20 €
vrátane DPH

skladom
1 ks
odoslanie
utorok 4.4.

Desať rokov po celosvetovo úspešnom bestsellere „Ako z dobrej firmy urobiť skvelú“ prichádza Jim Collins s ďalším priekopníckym dielom, v ktorej si kladie otázku, prečo niektoré firmy v neistých časoch alebo …

19,50 €
vrátane DPH

skladom
1 ks
odoslanie
utorok 4.4.

Kniha JUDr. Luboša Bárty, MBA, medzinárodne uznávaného vinárskeho experta, s názvom „Public relations a marketingová komunikácia v obchode s vínom“, je koncipovaná v duchu doby ako „all-in-one“.

19,10 €
vrátane DPH

skladom
3 ks
odoslanie
utorok 4.4.

Marketing a manažment sú vedy, ktoré sa neustále vyvíjajú a menia sa aj ich terminológia.

3,00 €
vrátane DPH

skladom
viac ako 20 ks
odoslanie
utorok 4.4.

Kniha je cestovnou mapou pre každého – od marketingových profesionálov k vlastníkom malých podnikov, od učiteľov k študentom aj rodičom.

26,50 €
vrátane DPH

skladom
viac ako 5 ks
odoslanie
utorok 4.4.

Či chceme, alebo nie, médiá spoluutvárajú náš svet. Už jediný nevydarený mediálny výstup môže poškodiť poctivo budované dobré meno inštitúcie.

10,20 €
vrátane DPH

skladom
viac ako 5 ks
odoslanie
utorok 4.4.