Tiež máte naštudovaný rad kníh o marketingu, ale zisťujete, že existujúce postupy už nefungujú?
15,90 €
vrátane DPH
skladom
3 ks
odoslanie
utorok
4.4.
Autor používa marketingovú stratégiu na identifikáciu oblastí amerického práva, ktoré má najväčší vplyv na úspech či neúspech firmy.
9,20 €
vrátane DPH
skladom
1 ks
odoslanie
utorok
4.4.
Desať rokov po celosvetovo úspešnom bestsellere „Ako z dobrej firmy urobiť skvelú“ prichádza Jim Collins s ďalším priekopníckym dielom, v ktorej si kladie otázku, prečo niektoré firmy v neistých časoch alebo …
19,50 €
vrátane DPH
skladom
1 ks
odoslanie
utorok
4.4.
Kniha JUDr. Luboša Bárty, MBA, medzinárodne uznávaného vinárskeho experta, s názvom „Public relations a marketingová komunikácia v obchode s vínom“, je koncipovaná v duchu doby ako „all-in-one“.
19,10 €
vrátane DPH
skladom
3 ks
odoslanie
utorok
4.4.
Marketing a manažment sú vedy, ktoré sa neustále vyvíjajú a menia sa aj ich terminológia.
3,00 €
vrátane DPH
skladom
viac ako 20 ks
odoslanie
utorok
4.4.
Kniha je cestovnou mapou pre každého – od marketingových profesionálov k vlastníkom malých podnikov, od učiteľov k študentom aj rodičom.
26,50 €
vrátane DPH
skladom
viac ako 5 ks
odoslanie
utorok
4.4.
Či chceme, alebo nie, médiá spoluutvárajú náš svet. Už jediný nevydarený mediálny výstup môže poškodiť poctivo budované dobré meno inštitúcie.
10,20 €
vrátane DPH
skladom
viac ako 5 ks
odoslanie
utorok
4.4.
je povolený len osobám starším ako 18 rokov