Košík je prázdny
Kategória tovaru

Komunikácia a prezentácia - Umenie hovoriť, počuť a rozumieť


Komunikácia dnes, keď väčšinu vecí robíme v spolupráci s ostatnými, stále viac rozhoduje o úspechu a neúspechu.
Vaša cena 14,40
Vaša cena bez DPH 12,00
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v utorok 7.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Komunikácia dnes, keď väčšinu vecí robíme v spolupráci s ostatnými, stále viac rozhoduje o úspechu a neúspechu. Koľko dobrých nápadov sa už stratilo bez úžitku, pretože ich autor nevedel vysvetliť ostatným, teda vlastne predať? Koľko vzťahov sa už rozpadlo nie preto, že sa ľudia prestali mať radi, ale preto, že si niečo nevedeli povedať? A koľko nenávisti už vzniklo z nepochopenia? ***** V novom vydaní knihy uznávaného lektora a konzultanta sa dozviete, ako sa správať v najčastejších komunikačných situáciách – keď potrebujete niečo pochopiť, niečo vysvetliť, viesť s niekým rozhovor, riadiť diskusiu, zariadiť, aby si niekto niečo pamätal, niekoho o niečom presvedčiť či dokonca motivovať k určitému konaniu. Tretie vydanie je doplnené o kapitolu o vývoji komunikácie ao nevšedný pohľad na nádeje a riziká komunikácie v súčasnej spoločnosti. Čtivý a prakticky zameraný výklad je prekladaný radom obrázkov a príkladov z praxe. ***** Komunikačné návyky významne spolurozhodovali o úspechu a prežití vlastne od doby, kedy vznikol život. Toto svoje kúzlo nestratili ani dnes, v modernom svete globálnych sietí, všeľudských problémov i zdieľaných nádejí. Poučte sa z knihy, ktorej tichou spoluautorkou je súčasná komunikačná prax. ***** * Ako vzniká pozornosť, záujem a dôvera * Pocitový a hodnotový obsah oznámenia * Šírenie informácií a prevencia vzniku fám * Argumentácia a zvládanie námietok * Komunikácia v konfliktoch a krízach * Riziká modernej komunikácie