Fenomén učenia hrá v živote všetkých ľudí prvoradú úlohu – stretávame sa s ním od kolísky až do najvyššieho veku. Kniha kladie dôraz nielen na klasické teoretické koncepcie učenia, ale aj na aktuálne problémy vo výchovno-vzdelávacej praxi. Autor vychádza zo súčasného názorového trendu v zahraničnej psychológii a pedagogike, založeného na presvedčení, že objasňovanie a ovplyvňovanie všetkých edukačných procesov v školskom aj inom prostredí musí byť podložené dôkazmi. Preto je veľká pozornosť venovaná výskumom učenia, ich metódam a výsledkom, a to aj tým, ktoré sú v slovenskom prostredí málo známe alebo môžu byť pre čitateľov inak pozoruhodné. Kniha je určená študentom pedagogických a psychologických odborov, učiteľom a výskumným pracovníkom v spoločenskovednej oblasti.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov