Vaša cena | 12,50 € |
Vaša cena bez DPH | 10,42 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v piatok 10.5. |
Kniha popisuje metodológiu a hlavné výsledky projektu ASSET, ktorý medzi rokmi 2019 a 2021 s podporou programu Kreatívna Európa skúmal publikum v divadlách v Česku, Rakúsku, Fínsku, Chorvátsku a Bulharsku. Predstavený je aj úplne nový model segmentácie publika podľa obsahových preferencií, ktorý v rámci projektu vznikol. Každá z krajín zapojených v projekte má navyše v knihe svoju kapitolu, ktorá približuje špecifiká tamojšieho publika a tiež priebeh vyšetrovania z pohľadu samotných zapojených divadiel. Samostatná kapitola je potom venovaná Európskej noci divadiel ako kľúčovému nástroju rozvoja publika na európskej úrovni. ASSET, ktoré stanovia pre Audience Segmentation System v európskych divadlách, má byť international collaboration a výskumný projekt z 7 partnerov z celého Europe podporovaný Creative Europe programme v období 2018-2021. provide divadlo a rozvíjať arty a kultúrne organizácie v Európe s nástrojmi a školeniami, aby sa učili o svojich audienciách, pomocou tohto knowledge k diverzifikácii a deepen relatívnosti so svojimi audienciami a rozvojom ich artistických programov. Final publication describes process zameraný na projekt s focusom na audiencii segmentácie metódy, hlavné výsledky a špecifikácie audiencií v každej krajine a tiež vstupy do nového segmentácie modelu, ktorý bol vypracovaný pre 20 participatívnych theatres v 5 európskych capitalov.
Autor: kolektiv autorů
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov