Vaša cena | 13,00 € |
Vaša cena bez DPH | 10,83 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Ak chcete ovplyvňovať niečie rozhodovanie, je potrebné najskôr porozumieť tomu, čo k nemu vedie. Richard Shotton sa vo svojej knihe venuje tomu, ako rozhodovací proces typicky prebieha, či už sa jedná o triviálnu úvahu o tom, čo si dáme na jedenie, alebo o podstatnú tému, ako je zmena práce. Skúma, ako je naše správanie ovplyvňované psychologickými skratkami a skresleniami, a svoje poznatky prezentuje v kontexte tvorby efektívnych reklamných kampaní. Využíva pri tom dôkazy z akademického prostredia aj z praxe marketingového odboru a vychádza aj z vlastných experimentov. Každú kapitolu dopĺňa bohatou sadou príkladov, ktoré ilustrujú použitie daného skreslenia v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápa sa v zložitých formuláciách a suchej vedeckej terminológii, ale naopak sa snaží byť zrozumiteľná pre každého.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov