Košík je prázdny
Kategória tovaru

Anatómia rozhodovania


Ak chcete ovplyvňovať niečie rozhodovanie, je potrebné najskôr porozumieť tomu, čo k nemu vedie.
Vaša cena 13,00
Vaša cena bez DPH 10,83
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Ak chcete ovplyvňovať niečie rozhodovanie, je potrebné najskôr porozumieť tomu, čo k nemu vedie. Richard Shotton sa vo svojej knihe venuje tomu, ako rozhodovací proces typicky prebieha, či už sa jedná o triviálnu úvahu o tom, čo si dáme na jedenie, alebo o podstatnú tému, ako je zmena práce. Skúma, ako je naše správanie ovplyvňované psychologickými skratkami a skresleniami, a svoje poznatky prezentuje v kontexte tvorby efektívnych reklamných kampaní. Využíva pri tom dôkazy z akademického prostredia aj z praxe marketingového odboru a vychádza aj z vlastných experimentov. Každú kapitolu dopĺňa bohatou sadou príkladov, ktoré ilustrujú použitie daného skreslenia v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápa sa v zložitých formuláciách a suchej vedeckej terminológii, ale naopak sa snaží byť zrozumiteľná pre každého.