Vaša cena | 12,60 € |
Vaša cena bez DPH | 10,50 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v utorok 7.5. |
Orientácia v informáciách sa stáva čoraz zložitejšou, svet médií je vplyvom obrovského množstva platforiem stále najprehľadnejší. Mediálna krajina 21. storočia, v čase online žurnalistiky, informačného prehltenia, dezinformácií, sociálnych sietí a virtuálnej reality. Ako sa premenila v poslednej dekáde, čo znamená oligarchizácia a čo nezávislosť médií, čím a ako sa zmenili redakčné rutiny a ktoré hodnoty žurnalistickej práce pretrvávajú? Reflexia podoby mediálneho trhu, modelov financovania, výstupov aj inštitúcií.
Autor: Filip Struhárik
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov