Košík je prázdny
Kategória tovaru

Čo je nové v médiách - Filip Struhárik


Orientácia v informáciách sa stáva čoraz zložitejšou, svet médií je vplyvom obrovského množstva platforiem stále najprehľadnejší.
Vaša cena 12,60
Vaša cena bez DPH 10,50
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v utorok 7.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Orientácia v informáciách sa stáva čoraz zložitejšou, svet médií je vplyvom obrovského množstva platforiem stále najprehľadnejší. Mediálna krajina 21. storočia, v čase online žurnalistiky, informačného prehltenia, dezinformácií, sociálnych sietí a virtuálnej reality. Ako sa premenila v poslednej dekáde, čo znamená oligarchizácia a čo nezávislosť médií, čím a ako sa zmenili redakčné rutiny a ktoré hodnoty žurnalistickej práce pretrvávajú? Reflexia podoby mediálneho trhu, modelov financovania, výstupov aj inštitúcií.


Parametre

Autor: Filip Struhárik