Vaša cena | 8,70 € |
Vaša cena bez DPH | 7,25 € |
Dostupnosť | Skladom 2 ks |
Odosielame vo štvrtok 9.5. |
Na trhu ojedinelá publikácia sa zaoberá predpokladmi a vlastným riadením výroby v podmienkach marketingovej koncepcie. Poskytuje návod, ako riešiť rozpory medzi funkciami hodnototvorného procesu s cieľom zvýšenia konkurencieschopnosti firmy a hodnoty pre zákazníka. Základom je procesný pohľad na riadenie odbytu, výroby a nákupu v rámci komplexného nástroja - operatívneho riadenia výroby, ktorý okrem integrovaného operatívneho plánovania zahŕňa operatívnu evidenciu výroby, metódy zaistenia cieľov a zmenové riadenie. Integrácia vnútropodnikového procesu tvorby hodnôt je predpokladom riadenia dodávateľsko-odberateľského reťazca. Realizáciu týchto princípov a trhovej flexibility umožňuje komplexná štandardizácia, vrátane mozaiky dátovej základne firmy. Kniha spájajúca teóriu s praxou je určená manažmentu výrobných firiem a študentom ekonomických a technických vysokých škôl. Je nevyhnutnou pomôckou pre tvorcov aj realizátorov softvéru z oblasti riadenia odbytu, výroby a nákupu.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov