Vaša cena | 11,80 € |
Vaša cena bez DPH | 9,83 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Učebnica Marketing – základy marketingu poskytuje čitateľovi základy marketingového myslenia a ukazuje, že marketing je v súčasnosti nevyhnutnou metódou riadenia úspešnej firmy. Vedie k rozvíjaniu schopnosti ekonomického myslenia ak pochopeniu marketingových činností vo firme. Čitateľ sa zoznámi s marketingovými koncepciami, marketingovým mixom a jeho časťami, s princípmi marketingového riadenia a získa základné znalosti potrebné na pochopenie trhu. Učebnica svojim interaktívnym poňatím vedie študenta k efektívnej práci s informáciami a tiež k tomu, aby vedel získavať a kriticky vyhodnocovať informácie potrebné na úspešné pôsobenie firmy na trhu. Ide o titul v podobe pracovnej učebnice študenta, kde učivo témy je doplnené prázdnymi miestami určenými pre vlastné zápisy študenta. Takto koncipovaná učebnica spĺňa požiadavky kladené na modernú výučbu. Študent má k dispozícii špičkovo pripravenú pracovnú učebnicu, do ktorej si sám dopĺňa dôležité pasáže, na ktoré vyučujúci vo svojom výklade upozorňuje. Študent sa tak spolupodieľa na vzniku „svojej“ učebnice, ktorú nebude vnímať iba ako odborný text. Atraktivita učebnice pre spočíva v pútavej grafike a veľkom množstve zaujímavostí i praktických príkladov.
Autor: Marek Moudrý
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov