Vaša cena | 17,80 € |
Vaša cena bez DPH | 14,83 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Učebnica Marketing – základy marketingu poskytuje čitateľovi základy marketingového myslenia a ukazuje, že marketing je v súčasnosti nevyhnutnou metódou riadenia úspešnej firmy. Vedie k rozvíjaniu schopnosti ekonomického myslenia ak pochopeniu marketingových činností vo firme. Čitateľ sa zoznámi s marketingovými koncepciami, marketingovým mixom a jeho časťami, s princípmi marketingového riadenia a získa základné znalosti potrebné na pochopenie trhu. Učebnica svojim interaktívnym poňatím vedie študenta k efektívnej práci s informáciami a tiež k tomu, aby vedel získavať a kriticky vyhodnocovať informácie potrebné na úspešné pôsobenie firmy na trhu. Učebnica učiteľa zahŕňa oba žiacke diely. Je doplnená aj výukovými štátmi, ktoré zapisujú žiaci do svojich učebníc (pre ľahšiu orientáciu aj vrátane odkazov na danú stránku, na ktoré bude žiak vo svojej učebnici dopĺňať učiteľom prednášaný zápis), riešením zadaných úloh a testami na opakovanie učiva.
Autor: Marek Moudrý
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov