Košík je prázdny
Kategória tovaru

Marketing - Základy marketingu - Učebnica učiteľa


Učebnica Marketing – základy marketingu poskytuje čitateľovi základy marketingového myslenia a ukazuje, že marketing je v súčasnosti nevyhnutnou metódou riadenia úspešnej firmy.
Vaša cena 17,80
Vaša cena bez DPH 14,83
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Učebnica Marketing – základy marketingu poskytuje čitateľovi základy marketingového myslenia a ukazuje, že marketing je v súčasnosti nevyhnutnou metódou riadenia úspešnej firmy. Vedie k rozvíjaniu schopnosti ekonomického myslenia ak pochopeniu marketingových činností vo firme. Čitateľ sa zoznámi s marketingovými koncepciami, marketingovým mixom a jeho časťami, s princípmi marketingového riadenia a získa základné znalosti potrebné na pochopenie trhu. Učebnica svojim interaktívnym poňatím vedie študenta k efektívnej práci s informáciami a tiež k tomu, aby vedel získavať a kriticky vyhodnocovať informácie potrebné na úspešné pôsobenie firmy na trhu. Učebnica učiteľa zahŕňa oba žiacke diely. Je doplnená aj výukovými štátmi, ktoré zapisujú žiaci do svojich učebníc (pre ľahšiu orientáciu aj vrátane odkazov na danú stránku, na ktoré bude žiak vo svojej učebnici dopĺňať učiteľom prednášaný zápis), riešením zadaných úloh a testami na opakovanie učiva.


Parametre

Autor: Marek Moudrý