Vaša cena | 14,90 € |
Vaša cena bez DPH | 12,42 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v pondelok 6.5. |
Kniha "Pozor, prichádza zákazník!" je manuál pre zlepšenie komunikácie a predajných zručností predavačov v špecializovaných, značkových, firemných alebo podnikových predajniach a butikoch. Dobrý predavač musí ponúkaný tovar nielen dobre poznať, ale taktiež ho musí vedieť zákazníkom aktívne ponúkať a predávať. Ide napríklad o hobby markety, predajne športových potrieb a oblečenia, elektrospotrebičov, výpočtovej techniky, stavebnín, sanitárnej techniky, nábytku, vybavenia a výrobkov pre domácnosti. Ale aj o predajne s priemyselným tovarom, najrôznejšou technikou alebo autopotrebami. V takýchto obchodoch zákazníci očakávajú a potrebujú asistenciu odbornej obsluhy. Nácvik dobrých predajných zručností je úlohou pre vedúcich predajní, firemných školiteľov alebo area manažérov. V internom výcviku vám tento manuál môže dobre pomôcť. Kniha "Pozor, prichádza zákazník!" vás prevedie kľúčovými fázami aktívneho predajného rozhovoru. Od nadviazania kontaktu so zákazníkom na ploche predajne, po zvládnutí prípadných dotieravých otázok a námietok.
V knihe nájdete okrem iného nasledujúce kapitoly:
Pozitívny prvý dojem
Nadviazanie kontaktu so zákazníkom
Predavač v úlohe poradcu
Psychológia rozhodovania zákazníkov
Ako oznámiť cenu
Prekonanie námietok
Cross-selling
Upselling
Najčastejšie nákupné signály
Základy merchandisingu
Maloobchod nezanikne v súboji s e-shopmi, pokiaľ budú predavači na predajniach aktívne predávať. Zákazník musí byť v centre pozornosti a záujmu obsluhy. Takže pozor, zákazník prichádza!
Autor: Dušan Jílek
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov