Vaša cena | 18,80 € |
Vaša cena bez DPH | 15,67 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok 9.5. |
Videohry sú napínavé a srdcervúce. A čo potom ich vývoj! Počítačové hry v súčasnosti predstavujú najväčší zábavný priemysel, v ktorom sa každoročne otáčajú miliardy dolárov. Ale či už vznikajú v obrovských produkčných štúdiách, nadnárodných korporáciách, malých nezávislých tímoch, alebo u jednotlivcov, do herného podnikania vždy vstupuje nevypočítateľný ľudský a tvorivý faktor. Takmer za každou hrou a aplikáciou sa skrýva dráma, ktorá občas nadobúda až antické rozmery. Úspešné štúdiá znenazdania zanikajú, vývojárov terorizuje diktátorský šéf, sľubované peniaze nie a nie prísť, korporátna stratégia pripomína absurdné divadlo, herný koncept sa v polovici produkcie ukáže ako nezmyselný. Podobné príbehy za úspešnými hrami, ako sú Bioshock Infinite, Dead Space alebo World of Warcraft, rozpráva v knihe Press Reset reportér Jason Schreier. Líčia osudy ľudí, ktorých práca na počítačových hrách dohnala na hranici finančných i psychických možností, a pýta sa, či je videoherný priemysel v súčasnej podobe vôbec udržateľný.
Autor: Jason Schreier
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov