Vaša cena | 312,60 € |
Vaša cena bez DPH | 260,50 € |
Dostupnosť | Skladom 1 ks |
Odosielame v utorok |
V roku 1912 si vtedajší kk priv. spoločnosť Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovú lokomotívu pre prevádzku ťažkých osobných vlakov, ktorá mala nahradiť príliš slabé lokomotívy triedy 229. Továreň na lokomotívy spoločnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft potom vyvinula prehriaty parný typ triedy 629 ako prvý 2' C1'. Prvá lokomotíva 629 bola dodaná spoločnosti Southern Railway Company v roku 1913 av nasledujúcich dvoch rokoch nasledovalo ďalších 14 lokomotív v celkom 3 dodávkových sériách. Mimoriadne dobré skúsenosti s týmto radom prinútili cisárske a kráľovské štátne dráhy k nákupu 25 takmer identických lokomotív až do konca monarchie v roku 1918. Pätnásť strojov Südbahn a desať kusov Staatsbahn zostalo po prvej svetovej vojne v Rakúsku. Pätnásť z nich muselo byť odovzdaných novovzniknutým ČSD, ktoré ich označili 354.121 až 135. Špecifikácia: spojka - Hriadeľ NEM 362 s kinematikou KKsetrvačník - anopočet hnaných náprav – 3počet náprav s trakčnými kolesami svetlomet - anonapájací systém - 2L jednosmerný prúdrozhranie - elektrické rozhranie pre hnacie vozidlá PluX22 Hlavné vlastnosti: kotol s jednoduchou parnou kopulou a ejektorom Giesl. možnosť prepínania v digitálnej prevádzke Dokumentácia: návod na obsluhu (DE, EN, CZ) list náhradných dielov (DE)
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov