Vaša cena | 14,40 € |
Vaša cena bez DPH | 12,00 € |
Dostupnosť | Skladom 3 ks |
Odosielame vo štvrtok 9.5. |
Táto kniha ponúka teoreticko-praktický manuál pre prácu v oblastiach styku so zákazníkom, obchodu a marketingu – od vyhľadávania a nadväzovania kontaktov so zákazníkmi, cez komunikáciu, budovanie a udržiavanie vzťahov, až po špecifiká obchodu v kontexte interkultúrnych rozdielov. Priestor je venovaný aj psychológii pre obchodníkov a aplikovanej obchodnej matematike a štatistike, ktorých znalosť obchodníkom pomôže v ich každodennej práci. Praktické časti jednotlivých kapitol sú rozšírené o inšpiratívne prípadové štúdie. Kniha je jedinečná svojim komplexným pohľadom na problematiku obchodu a obchodného jednania. Je určená ako začínajúcim obchodníkom, ktorí sa s touto oblasťou ešte len zoznamujú, tak skúseným obchodníkom, ktorí si chcú rozšíriť svoje know-how o ďalšie, ucelené informácie.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov