Košík je prázdny
Kategória tovaru

Špecifiká marketingu luxusných značiek


Táto publikácia si kladie za cieľ predstaviť kľúčové výzvy a príležitosti pre riadenie luxusných značiek s ohľadom na špecifický charakter tohto odvetvia. ***** V prvej časti knihy sú predstavené vlastnosti …
Vaša cena 16,10
Vaša cena bez DPH 13,42
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Táto publikácia si kladie za cieľ predstaviť kľúčové výzvy a príležitosti pre riadenie luxusných značiek s ohľadom na špecifický charakter tohto odvetvia. ***** V prvej časti knihy sú predstavené vlastnosti jednotlivých skupín luxusných značiek aj vybraných nezávislých značiek tohto sektora. Ďalšie kapitoly vám predstavia špecifiká riadenia luxusných značiek vrátane aktuálnych príkladov z praxe ich manažmentu. Posledná rozsiahla časť sa venuje súčasným výzvam, ktoré luxusné značky postupne implementujú do svojho riadenia, pričom sú prezentované s ohľadom na uvedené špecifiká ich riadenia a taktiež prostredníctvom aktuálnych prípadových štúdií. ***** Vďaka tejto knihe získate základný prehľad o svete luxusných značiek, spôsobe a špecifikách ich riadenia a výzvach, ktoré rovnako ako iné odvetvia svet luxusu čakajú. V knihe sú použité odkazy na poznatky svetovo uznávaných autorov aj výsledky vlastných výskumov a prípadové štúdie značiek.