Vaša cena | 12,60 € |
Vaša cena bez DPH | 10,50 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Publikácia sa zaoberá témou spolupráce učiteľov materských škôl s ďalšími inštitúciami, odborníkmi as rodičmi, ktorí sa všetci podieľajú na výchove a vzdelávaní detí so špeciálnymi vzdelávacími potrebami. Už v materskej škole sa totiž môžeme stretnúť s deťmi, ktorým je potrebné poskytnúť podporné opatrenia, ktoré vedú k minimalizácii bariér vyplývajúcich zo špecifických potrieb týchto detí. Práve pre rozvoj a podporu týchto jedincov je potrebná úzka a kontinuálna spolupráca materskej školy nielen s rodinou, ale aj s ďalšími odborníkmi. V knihe je predstavených sedem prípadových štúdií, prostredníctvom ktorých autorky načrtnú spôsoby podpory dieťaťa zo sociálne znevýhodneného prostredia, dieťaťa s ADHD a vývojovou dysfáziou, so zrakovým postihnutím, s kombinovaným postihnutím, detí s odlišným materinským jazykom a tiež dieťaťa s poruchou autistického spektra. Nechýba ani zoznam ďalších spolupracujúcich a podporných organizácií a ukážka Individuálneho vzdelávacieho plánu a Plánu pedagogickej podpory. Kniha je určená súčasným aj budúcim učiteľom v materských školách, ďalej rodičom detí predškolského veku, ale aj školským psychológom, špeciálnym pedagógom a odborníkom zo školských poradenských zariadení a ďalších spolupracujúcich inštitúcií.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov