Vaša cena | 9,30 € |
Vaša cena bez DPH | 7,75 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Pokiaľ ste o Unity nikdy nepočuli, tak je to nástroj, ktorý dovoľuje vytvárať profesionálne vyzerajúce 2D aj 3D počítačové hry bežiace na rôznych platformách, od Windows cez webové aplikácie až po mobilné telefóny. O Unity existuje na internete taká záplava informácií, návodov a tutoriálov, že môže byť ťažké rozhodnúť sa, ako a čím začať. V tejto knihe sa autor snaží na príklade vytvárania jednej hry predstaviť základné princípy, techniky a stavebné prvky, a zároveň upozorniť na možné problémy a ich riešenie. Kniha nemá formát príručky alebo učebnice, ide skôr o postupné objavovanie toho, aké úlohy potrebujeme pri vytváraní hry riešiť a aké prostriedky na to Unity poskytuje. Čitateľ by mal mať aspoň minimálne povedomie o programovaní týkajúce sa premenných, objektov, dosadení, cyklov a funkcií. Zdrojový kód sa v Unity píše v jazyku C#, ale na porozumenie príkladom bude stačiť aj znalosť nejakého iného jazyka. Kniha je určená predovšetkým pre zvedavých študentov stredných škôl a možno aj pre ich učiteľov, ktorí hľadajú nejakú zaujímavú tému do kurzov informatiky. Pri písaní knihy mal autor na mysli aj všetkých ostatných čitateľov, ktorí o Unity už počuli a chystajú sa s ním už nejaký čas zoznámiť, ale zatiaľ nevedeli, odkiaľ začať. Tak teraz je tá správna chvíľa!
Autor: Tomáš Holan
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov