Vaša cena | 14,00 € |
Vaša cena bez DPH | 11,67 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Táto objavná práca na poli vyučovania a transpersonálnej psychológie skúma dynamiku kolektívneho vedomia v triede. Kombinuje vedecký výskum s poznatkami z tridsaťročnej osobnej praxe. Autor skúma jemné vplyvy, ktoré neviditeľne vyžarujú z učiteľov počas ich práce – nezamýšľané kognitívne rezonancie, ku ktorým dochádza medzi učiteľmi a študentmi v triede. Hoci sú tieto synchronicity tradičnými akademikami často prehliadané, Bache ukazuje, že k nim dochádza príliš často a sú príliš konkrétne na to, aby ich bolo možné odbiť ako obyčajné zhody okolností. S odvolaním sa na teóriu morfických polí Ruperta Sheldrakea tvrdí, že správne vedené kurzy generujú „pole učenia“, formy kolektívneho vedomia, ktoré majú potenciál iniciovať nové vhľady a prekvapivé osobné transformácie. Kniha prekračuje rámec teórie a obsahuje množstvo študentských príbehov a praktických odporúčaní a stratégií pre učiteľov, ktorí chcú začať pracovať s týmito poľami učenia a pozdvihnúť tak svoje vyučovanie na vyššiu úroveň vedomia.
Autor: Christopher M. Bache
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov