Košík je prázdny
Kategória tovaru

Ako na médiá


Či chceme, alebo nie, médiá spoluutvárajú náš svet. Už jediný nevydarený mediálny výstup môže poškodiť poctivo budované dobré meno inštitúcie.
Vaša cena 10,20
Vaša cena bez DPH 8,50
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Či chceme, alebo nie, médiá spoluutvárajú náš svet. Už jediný nevydarený mediálny výstup môže poškodiť poctivo budované dobré meno inštitúcie. Preto vznikla kniha, ktorá poradí, ako sa k médiám správať, ako usporiadať tlačovú konferenciu, ako vystupovať v rozhlase či televízii, na čo dávať pozor alebo ako odpovedať na nepríjemné otázky novinárov. Táto kniha je praktickým úvodom do problematiky odboru Media Relations a súčasne do problematiky komunikácie prostredníctvom médií. Postupne sa zoznámite s teoretickými východiskami pre prácu s médiami, dozviete sa, čo je Public Relations, ako funguje komunikačný proces PR, čo je to verejná mienka, imidž alebo napríklad pojem Corporate Image.