Vaša cena | 10,20 € |
Vaša cena bez DPH | 8,50 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Či chceme, alebo nie, médiá spoluutvárajú náš svet. Už jediný nevydarený mediálny výstup môže poškodiť poctivo budované dobré meno inštitúcie. Preto vznikla kniha, ktorá poradí, ako sa k médiám správať, ako usporiadať tlačovú konferenciu, ako vystupovať v rozhlase či televízii, na čo dávať pozor alebo ako odpovedať na nepríjemné otázky novinárov. Táto kniha je praktickým úvodom do problematiky odboru Media Relations a súčasne do problematiky komunikácie prostredníctvom médií. Postupne sa zoznámite s teoretickými východiskami pre prácu s médiami, dozviete sa, čo je Public Relations, ako funguje komunikačný proces PR, čo je to verejná mienka, imidž alebo napríklad pojem Corporate Image.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov