Vaša cena | 19,80 € |
Vaša cena bez DPH | 16,50 € |
Dostupnosť | Skladom 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Desať rokov po celosvetovo úspešnom bestsellere „Ako z dobrej firmy urobiť skvelú“ prichádza Jim Collins s ďalším priekopníckym dielom, v ktorej si kladie otázku, prečo niektoré firmy v neistých časoch alebo dokonca v chaose prosperujú, zatiaľ čo iné trpia? Na základe deväťročného výskumu podporeného dôkladnou analýzou a naplneného pútavými príbehmi Collins a jeho kolega Morten Hansen predstavujú princípy budovania skvelej firmy v nepredvídateľnom, búrlivom a rýchlo sa meniacom prostredí. Táto kniha je klasický Collins: polemizujúce, empirický a povznášajúci. Spolu s Hansenom presvedčivo ukazujú, že aj v neistom a chaotickom svete je dosiahnutie úspechu otázkou voľby, nie náhody.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov