Košík je prázdny
Kategória tovaru

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé


Desať rokov po celosvetovo úspešnom bestsellere „Ako z dobrej firmy urobiť skvelú“ prichádza Jim Collins s ďalším priekopníckym dielom, v ktorej si kladie otázku, prečo niektoré firmy v neistých časoch alebo …
Vaša cena 19,80
Vaša cena bez DPH 16,50
 
Dostupnosť Skladom 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Desať rokov po celosvetovo úspešnom bestsellere „Ako z dobrej firmy urobiť skvelú“ prichádza Jim Collins s ďalším priekopníckym dielom, v ktorej si kladie otázku, prečo niektoré firmy v neistých časoch alebo dokonca v chaose prosperujú, zatiaľ čo iné trpia? Na základe deväťročného výskumu podporeného dôkladnou analýzou a naplneného pútavými príbehmi Collins a jeho kolega Morten Hansen predstavujú princípy budovania skvelej firmy v nepredvídateľnom, búrlivom a rýchlo sa meniacom prostredí. Táto kniha je klasický Collins: polemizujúce, empirický a povznášajúci. Spolu s Hansenom presvedčivo ukazujú, že aj v neistom a chaotickom svete je dosiahnutie úspechu otázkou voľby, nie náhody.