Košík je prázdny
Kategória tovaru

Jedna trefa stačí - Mladí miliardári internetového veku


Máte nápa za miliardy dolárov? Oni áno. Takmer rozprávkové príbehy mladých technologických magnátov prinášajú inšpiráciu pre bežného smrteľníka.
Vaša cena 2,90
Vaša cena bez DPH 2,42
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Máte nápa za miliardy dolárov? Oni áno. Takmer rozprávkové príbehy mladých technologických magnátov prinášajú inšpiráciu pre bežného smrteľníka. V ROKU 2007 vytvoril dvadsaťjedenročný David Karp jednoduchý blogovací systém a nazval ho Tumblr. Jednoducho ho to tak napadlo. O päť rokov neskôr sa Tumblr stal jednou z desiatich najnavštevovanejších webových stránok na svete, využívalo ho 170 miliónov ľudí. V roku 2013 ho kúpila obria firma Yahoo za viac ako miliardu dolárov. Mladík, ktorý ani nedokončil strednú školu, z toho získal v prepočte asi 5,2 miliardy korún. A zďaleka nie je jediný, komu sa niečo podobné podarilo. Vo svetovej technologickej metropole Silicon Valley vyrástla nová generácia miliardárov, ktorí sa od svojich predchodcov v mnohom líšia. Sú nezvyčajne mladí a dobývajú svet neuveriteľnou rýchlosťou. Nečakajú, kým získajú nejaké skúsenosti, a tiež nepotrebujú veľký počiatočný kapitál. Mnohí z nich ešte nevychodili školu, už teraz im ale patria najatraktívnejšie firmy na svete. A k tomu všetkému im často stačil jediný nápad. Niečo podobné histórie podnikania nepamätá - firma nemusí sama o sebe generovať žiadny zisk, napriek tomu má rozprávkovú hodnotu. Redaktori americkej verzie časopisu Forbes na čele s Randallom Lanom sa rozhodli zmapovať svet mladých technologických magnátov dopodrobna. Mali k nim lepší prístup ako väčšina bežných novinárov – Forbes sa príbehom z podnikateľského prostredia venuje dlhodobo. Vďaka tomu majú teraz čitatelia z celého sveta možnosť zistiť, ako svoj úspech vidia sami protagonisti týchto príbehov. Čo sú zač ľudia, ktorí si prvú miliardu zarobili už v čase, keď sa iní ešte len učia správať dospelo? Ako sa im to vlastne podarilo? Naša kniha ponúka šestnásť samostatných portrétov, vďaka ktorým môžete nahliadnuť za oponu firiem ako Spotify, Airbnb, Tumblr či Twitter. Tu je jeden príklad: • Evan Spiegel: Dvadsaťtriročný autor populárnej fotografickej aplikácie Snapchat urobil neslýchanú vec – keď o nákup jeho firmy prejavil záujem sám Mark Zuckerberg z Facebooku, nechal ho najprv prísť do Los Angeles (na čo facebookový magnát nebol práve zvyknutý) a potom jeho ponuku odmietol. Ponúkaná čiastka pritom predstavovala 3 miliardy dolárov. Podľa všetkého urobil dobre - hodnota Snapchatu zatiaľ stále rastie a spomínanú čiastku už prevýšila. Vstúpi Spiegel medzi podnikateľské legendy, alebo jeho hviezda časom pohasne ako mnohé iné?


Parametre

Autor: Randall Lane