Košík je prázdny
Kategória tovaru

Manažment kvality služieb v cestovnom ruchu


Na trhu ojedinelá publikácia je určená podnikateľom a pracovníkom v oblasti cestovného ruchu, inštitúciám pôsobiacim v CR a študentom vysokých škôl.
Vaša cena 4,80
Vaša cena bez DPH 4,00
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Na trhu ojedinelá publikácia je určená podnikateľom a pracovníkom v oblasti cestovného ruchu, inštitúciám pôsobiacim v CR a študentom vysokých škôl. Ocenia ju však aj ľudia z iných oblastí služieb, pretože princípy kvality služieb a hodnotenia zákazníkov sú rovnaké pre všetky typy služieb. Kvalita služieb je jednou z oblastí, v ktorej máme stále značné rezervy. Na trhu pritom doteraz chýbala publikácia, ktorá by sa kvalite služieb komplexne venovala, a táto nová knižka medzeru na trhu vypĺňa. Uznávaní autori predstavujú modely a nástroje manažmentu kvality služieb a aplikujú ich v jednotlivých odvetviach cestovného ruchu (cestovných kanceláriách a agentúrach, hotelierstve a gastronómii, doprave atď.) av destináciách. Prezentujú zaujímavé výsledky čiastkových výskumov v oblasti kvality služieb a na ich základe prinášajú cenné odporúčania pre podnikateľskú prax, napr. aké sú hlavné faktory kvality v čiastkových odvetviach SR podľa ich vplyvu na celkovú spokojnosť klienta, ukazovatele kvality pre rôzne typy destinácií a pod. Výsledky výskumov pritom doteraz neboli v knižnej podobe publikované.