Vaša cena | 8,70 € |
Vaša cena bez DPH | 7,25 € |
Dostupnosť | Skladom 3 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Učebnica zoznamuje žiakov so základmi marketingu a manažmentu as ich významom v oblasti poskytovania služieb v hotelierstve a cestovnom ruchu. Žiaci spoznajú prostredie marketingu, typické pre vyššie uvedený odbor, naučia sa používať jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovať silné a slabé stránky hotela, jeho príležitosti, ale aj ohrozenie v konkurencii. Pochopia vývoj manažmentu a osvoja si jeho základy, spoznajú jednotlivé manažérske funkcie. Analyzujú prostredie manažmentu, charakterizujú osobnosť manažéra a štýly vedenia. Zorientujú sa v systéme organizácie manažmentu v hotelierstve. Zoznámia sa aj s významom hotelových reťazcov.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov