Košík je prázdny
Kategória tovaru

Marketing a manažment pre stredné a vyššie hotelové školy


Učebnica zoznamuje žiakov so základmi marketingu a manažmentu as ich významom v oblasti poskytovania služieb v hotelierstve a cestovnom ruchu. Žiaci poznajú prostredie marketingu, typické pre vyššie uvedený …
Vaša cena 8,70
Vaša cena bez DPH 7,25
 
Dostupnosť Skladom 3 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Učebnica zoznamuje žiakov so základmi marketingu a manažmentu as ich významom v oblasti poskytovania služieb v hotelierstve a cestovnom ruchu. Žiaci spoznajú prostredie marketingu, typické pre vyššie uvedený odbor, naučia sa používať jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovať silné a slabé stránky hotela, jeho príležitosti, ale aj ohrozenie v konkurencii. Pochopia vývoj manažmentu a osvoja si jeho základy, spoznajú jednotlivé manažérske funkcie. Analyzujú prostredie manažmentu, charakterizujú osobnosť manažéra a štýly vedenia. Zorientujú sa v systéme organizácie manažmentu v hotelierstve. Zoznámia sa aj s významom hotelových reťazcov.