Vaša cena | 91,90 € |
Vaša cena bez DPH | 76,58 € |
Dostupnosť | Skladom 3 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Štrnáste vydanie najuznávanejšej učebnice marketingového riadenia, tzv. biblie marketingu, prináša najnovšie poznatky marketingovej teórie a praxe. Autori reflektujú dramatické zmeny v marketingovom prostredí, najmä ekonomické poklesy a recesie, ďalej rastúci význam udržateľného a „zeleného“ marketingu a rýchly rozvoj technológií, využitie počítačov, internetu a mobilných telefónov. Významná pozornosť je venovaná sociálnym médiám a komunikácii vôbec. Všetky témy knihy sú aktualizované, prepracované a doplnené o nové prístupy a myšlienky a mnoho nových príkladov z praxe. Na konci každej kapitoly nájdete nové prípadové štúdie vysoko inovatívnych a marketingovo úspešných počinov firiem z rôznych oblastí. Výklad pokrýva všetky hlavné témy marketing manažmentu: od základov marketingu, vytvárania marketingových stratégií a plánov, marketingový výskum a odhad dopytu cez nadväzovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi, analýzu spotrebných a B2B trhov, brand management, produktové, cenové, distribučné a komunikačné stratégie a programy až po zaistení úspešného dlhodobého rastu zahŕňajúceho uvádzanie nových trhových ponúk, účasť na globálnych trhoch a riadenie holistickej marketingovej organizácie.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov