Košík je prázdny
Kategória tovaru

Marketing školy - Ľudovít Eger


Nová učebnica Marketing školy klasicky vychádza zo základnej aplikácie marketingu pre oblasť služieb a špecificky vzdelávacích služieb.
Vaša cena 8,10
Vaša cena bez DPH 6,75
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v pondelok 6.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Nová učebnica Marketing školy klasicky vychádza zo základnej aplikácie marketingu pre oblasť služieb a špecificky vzdelávacích služieb. Základné zameranie je na efektívnu komunikáciu škôl s verejnosťou. Medzi výrazné novinky patrí prezentácia školy ako značky, návod na realizáciu komunikačnej kampane so zameraním na cieľové skupiny škôl. Ďalej je to orientácia na využitie technológií v marketingu, tj tu tým myslíme najmä www stránky škôl a komunikáciu prostredníctvom sociálnych médií. Pridané sú aj námety na realizáciu prieskumu potrieb a prianí verejnosti vo vzťahu k škole a pre prípadný vznik marketingového tímu školy. Medzi klasické témy patrí strategické plánovanie, utváranie kultúry a imidž školy. Učebnica má didaktickú úpravu a odkazuje na námety z praxe našich škôl aj zo zahraničia.


Parametre

Autor: Ludvík Eger