Vaša cena | 8,10 € |
Vaša cena bez DPH | 6,75 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v pondelok 6.5. |
Nová učebnica Marketing školy klasicky vychádza zo základnej aplikácie marketingu pre oblasť služieb a špecificky vzdelávacích služieb. Základné zameranie je na efektívnu komunikáciu škôl s verejnosťou. Medzi výrazné novinky patrí prezentácia školy ako značky, návod na realizáciu komunikačnej kampane so zameraním na cieľové skupiny škôl. Ďalej je to orientácia na využitie technológií v marketingu, tj tu tým myslíme najmä www stránky škôl a komunikáciu prostredníctvom sociálnych médií. Pridané sú aj námety na realizáciu prieskumu potrieb a prianí verejnosti vo vzťahu k škole a pre prípadný vznik marketingového tímu školy. Medzi klasické témy patrí strategické plánovanie, utváranie kultúry a imidž školy. Učebnica má didaktickú úpravu a odkazuje na námety z praxe našich škôl aj zo zahraničia.
Autor: Ludvík Eger
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov