Košík je prázdny
Kategória tovaru

Marketing služieb efektívne a moderne


V praktickej a čítavej knihe sa dozviete, ako vytvoriť ponuku konkurencieschopného sortimentu služieb a tieto služby úspešne a efektívne poskytovať zákazníkom.
Vaša cena 15,10
Vaša cena bez DPH 12,58
 
Dostupnosť Skladom 2 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

V praktickej a čítavej knihe sa dozviete, ako vytvoriť ponuku konkurencieschopného sortimentu služieb a tieto služby úspešne a efektívne poskytovať zákazníkom. Publikácia uznávanej českej odborníčky v tejto oblasti nemá na trhu konkurenciu. Je určená najmä marketingovým manažérom a špecialistom komerčných firiem, neziskových organizácií, pracovníkom verejného sektora, najmä miest a obcí, a študentom VŠ. Publikácia s mnohými príkladmi a návodmi pre prax objasňuje najprv základné pojmy a vzťahy súvisiace so službami a hodnotením vplyvu vlastností služieb na marketingovú činnosť organizácie. Následne približuje celý priebeh strategického marketingového plánovania a použitia jednotlivých nástrojov marketingového mixu služieb. Obsahuje najnovšie poznatky o marketingových stratégiách, internetovej marketingovej komunikácii. Samostatné kapitoly sa zaoberajú kvalitou v službách, špecifikami marketingu neziskových organizácií, ktoré tiež poskytujú služby, a marketingom obcí. Nové vydanie knižky je rozšírené napr. o stratégii balíčkov služieb a stratégii obrany proti kríze a pre zvýšenie konkurencieschopnosti služieb vrátane záverov vlastného výskumu, viac sa zameriava na moderné formy komunikácie, ako sú sociálne siete, a prináša informácie o špecifikách marketingu verejného sektora, najmä obcí . Knižka tiež obsahuje množstvo nových príkladov z praxe.