Vaša cena | 15,10 € |
Vaša cena bez DPH | 12,58 € |
Dostupnosť | Skladom 2 ks |
Odosielame vo štvrtok |
V praktickej a čítavej knihe sa dozviete, ako vytvoriť ponuku konkurencieschopného sortimentu služieb a tieto služby úspešne a efektívne poskytovať zákazníkom. Publikácia uznávanej českej odborníčky v tejto oblasti nemá na trhu konkurenciu. Je určená najmä marketingovým manažérom a špecialistom komerčných firiem, neziskových organizácií, pracovníkom verejného sektora, najmä miest a obcí, a študentom VŠ. Publikácia s mnohými príkladmi a návodmi pre prax objasňuje najprv základné pojmy a vzťahy súvisiace so službami a hodnotením vplyvu vlastností služieb na marketingovú činnosť organizácie. Následne približuje celý priebeh strategického marketingového plánovania a použitia jednotlivých nástrojov marketingového mixu služieb. Obsahuje najnovšie poznatky o marketingových stratégiách, internetovej marketingovej komunikácii. Samostatné kapitoly sa zaoberajú kvalitou v službách, špecifikami marketingu neziskových organizácií, ktoré tiež poskytujú služby, a marketingom obcí. Nové vydanie knižky je rozšírené napr. o stratégii balíčkov služieb a stratégii obrany proti kríze a pre zvýšenie konkurencieschopnosti služieb vrátane záverov vlastného výskumu, viac sa zameriava na moderné formy komunikácie, ako sú sociálne siete, a prináša informácie o špecifikách marketingu verejného sektora, najmä obcí . Knižka tiež obsahuje množstvo nových príkladov z praxe.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov