Vaša cena | 11,40 € |
Vaša cena bez DPH | 9,50 € |
Dostupnosť | Skladom 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Plnofarebná publikácia kolektívu renomovaných autorov, aktívne pôsobiacich v praxi aj akademickej sfére, sa venuje mladej a stále významnejšej disciplíne komerčných komunikácií – marketingovej komunikácii v mieste predaja. A to na úrovni jednotlivých produktov a značiek, sortimentných kategórií a celých predajných prostredí. Kniha je pojatá veľmi prakticky, zároveň však vychádza z mnohých diel a výskumov z celého sveta. Je preto vhodná ako pre odborníkov z praxe, tak aj akademickú verejnosť. Autori sa postupne venujú vymedzeniu a funkciám in-store komunikácie v kontexte komerčných komunikácií, zhŕňajú súvislosti s nadradenými disciplínami shopper marketingu a category manažmentu a zaoberajú sa nákupným správaním, rozhodovaním a impulzivitou, ktorých pochopenie stojí v pozadí tvorby a implementácie komunikačných aktivít v mieste predaja. V knihe sú ďalej podrobne zhrnuté atribúty funkčnosti POP aplikácií z pohľadu ich umiestňovania a multisenzorických vlastností. Na záver sú prezentované stratégie a metódy výskumu a moderné prístupne, trendy a technológie, ktoré sa v predmetných oblastiach uplatňujú.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov