Košík je prázdny
Kategória tovaru

Marketingové myslenie


Kniha Marketingové myslenie vznikla na základe mnohoročného štúdia a aktívneho využívania marketingu v praxi najmä u menších firiem a začínajúcich podnikateľov.
Vaša cena 16,50
Vaša cena bez DPH 13,75
 
Dostupnosť Skladom 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Kniha Marketingové myslenie vznikla na základe mnohoročného štúdia a aktívneho využívania marketingu v praxi najmä u menších firiem a začínajúcich podnikateľov. Zhŕňa zaujímavé poznatky z marketingu, start-upov, nákupného správania a jeho psychologických javov a podobne. Na marketing nazerá v širších súvislostiach, než je u kníh v tejto kategórii zvykom. Všetky nástroje, ktoré máme pre podnikanie k dispozícii, môžu slúžiť efektívne, keď ich vieme kreatívne využiť. V opačnom prípade budú len drahým nákladom bez významných výsledkov. Začnime teda budovať podnikanie od podstatných základov, ktoré nás budú aj naďalej sprevádzať.