Vaša cena | 16,50 € |
Vaša cena bez DPH | 13,75 € |
Dostupnosť | Skladom 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Kniha Marketingové myslenie vznikla na základe mnohoročného štúdia a aktívneho využívania marketingu v praxi najmä u menších firiem a začínajúcich podnikateľov. Zhŕňa zaujímavé poznatky z marketingu, start-upov, nákupného správania a jeho psychologických javov a podobne. Na marketing nazerá v širších súvislostiach, než je u kníh v tejto kategórii zvykom. Všetky nástroje, ktoré máme pre podnikanie k dispozícii, môžu slúžiť efektívne, keď ich vieme kreatívne využiť. V opačnom prípade budú len drahým nákladom bez významných výsledkov. Začnime teda budovať podnikanie od podstatných základov, ktoré nás budú aj naďalej sprevádzať.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov