Vaša cena | 18,60 € |
Vaša cena bez DPH | 15,50 € |
Dostupnosť | Skladom 2 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Nové vydanie komplexnej publikácie o marketingovej komunikácii je úplne prepracované a doplnené o nové poznatky, týkajúce sa napríklad online marketingovej komunikácie, B2B komunikácie a trendov v odbore. Obsahuje nové prípadové štúdie a farebnú obrazovú prílohu s fotografiami z tuzemskej i zahraničnej komunikačnej praxe. V knihe sa zoznámite so stratégiami marketingovej komunikácie, s tvorbou komunikačného mixu, metodikou a bariérami pri stanovovaní rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrovanej marketingovej komunikácie, budete posudzovať efektívnosť a zamýšľať sa nad vybranými etickými otázkami. Najväčšia časť publikácie sa venuje osobným a neosobným nástrojom marketingovej komunikácie: reklame, podpore predaja, priamemu marketingu, public relations, sponzoringu, veľtrhom a výstavám aj osobnému predaju, a to aj v online prostredí. Pozornosť je zameraná na odlišnosti v marketingovej komunikácii na B2B trhu, v medzinárodnom prostredí a na internete, s dôrazom na sociálne siete. Publikácia uznávaných odborníkov je určená študentom vysokých škôl, pracovníkom komunikačných agentúr a firemného marketingu a PR.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov