Košík je prázdny
Kategória tovaru

Moderná marketingová komunikácia


Nové vydanie komplexnej publikácie o marketingovej komunikácii je úplne prepracované a doplnené o nové poznatky, týkajúce sa napríklad online marketingovej komunikácie, B2B komunikácie a trendov v odbore.
Vaša cena 18,60
Vaša cena bez DPH 15,50
 
Dostupnosť Skladom 2 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Nové vydanie komplexnej publikácie o marketingovej komunikácii je úplne prepracované a doplnené o nové poznatky, týkajúce sa napríklad online marketingovej komunikácie, B2B komunikácie a trendov v odbore. Obsahuje nové prípadové štúdie a farebnú obrazovú prílohu s fotografiami z tuzemskej i zahraničnej komunikačnej praxe. V knihe sa zoznámite so stratégiami marketingovej komunikácie, s tvorbou komunikačného mixu, metodikou a bariérami pri stanovovaní rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrovanej marketingovej komunikácie, budete posudzovať efektívnosť a zamýšľať sa nad vybranými etickými otázkami. Najväčšia časť publikácie sa venuje osobným a neosobným nástrojom marketingovej komunikácie: reklame, podpore predaja, priamemu marketingu, public relations, sponzoringu, veľtrhom a výstavám aj osobnému predaju, a to aj v online prostredí. Pozornosť je zameraná na odlišnosti v marketingovej komunikácii na B2B trhu, v medzinárodnom prostredí a na internete, s dôrazom na sociálne siete. Publikácia uznávaných odborníkov je určená študentom vysokých škôl, pracovníkom komunikačných agentúr a firemného marketingu a PR.