Vaša cena | 18,80 € |
Vaša cena bez DPH | 15,67 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v pondelok 6.5. |
Ako môže začínajúci šéf kartelu uspieť (a prežiť) v 300-miliardovom nelegálnom drogovom biznise? Samozrejme tak, že sa učia od tých najlepších. Ľudia na čele kartelov sa v otázkach, akými sú vytváranie hodnoty značky alebo vyladenie služieb zákazníkom, pozorne učili od úspešných korporácií typu Walmart, McDonald's alebo Coca-Cola.
Čitateľovým neohrozeným sprievodcom po jednom z najbrutálnejších svetových odvetví je Tom Wainwright, ktorý sa prediera andskými kokaínovými poľami, stredoamerickými väznicami, coloradskými obchodmi s marihuanou a internetovými drogovými brlohom darknetu. Prináša tak svieži a nevšedný pohľad na obchod s drogami a jeho 250 miliónov zákazníkov.
Medzi postavy jeho knihy patrí bolivíjsky "Bin Ládin", vodca salvadorského gangu "Starý Lin", milionársky výrobca tabletiek z Nového Zélandu prezývaný "Starboy" a prívetivá mexická babička, ktorá varí čučoriedkové palacinky a zároveň plánuje vraždu. Tí spolu s prezidentmi, policajtmi a násťročnými zabijakmi vysvetľujú také veci, ako je obchodný význam tetovania od hlavy až po päty, ako sa gangy rozhodujú, či si budú konkurovať, alebo sa spolčia, a prečo kartely prekvapivo toľko dbajú na spoločenskú zodpovednosť firiem.
Autor: Tom Wainwright
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov