Vaša cena | 14,00 € |
Vaša cena bez DPH | 11,67 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
David Ogilvy je jedným z najznámejších a najrešpektovanejších businessmanov z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklame priniesol cenné rady ako nováčikom, tak veteránom reklamného priemyslu a pomohol im k ich obchodným úspechom. Toto kanonické dielo vzniklo už pred 30 rokmi a odvtedy sa svet reklamy zmenil. Miles Young ho preto aktualizuje, aby bolo užitočné aj dnes. Nielen digitálna revolúcia, ale aj rastúce ekonomiky Číny, Kórey a Japonska, rovnako ako voľba značky a vytváranie kvalitného obsahu – to všetko má v dnešnej dobe vplyv na cieľových príjemcov. Kniha obsahuje ukážky kampaní pre veľké značky, ako sú Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, ak tomu množstvo "anekdot" a skúseností z praxe. Odhaľuje tak tajomstvo úspešnej reklamy 21. storočia.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov