Košík je prázdny
Kategória tovaru

Ogilvy o reklame v digitálnom veku


David Ogilvy je jedným z najznámejších a najrešpektovanejších businessmanov z oblasti marketingu.
Vaša cena 14,00
Vaša cena bez DPH 11,67
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

David Ogilvy je jedným z najznámejších a najrešpektovanejších businessmanov z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklame priniesol cenné rady ako nováčikom, tak veteránom reklamného priemyslu a pomohol im k ich obchodným úspechom. Toto kanonické dielo vzniklo už pred 30 rokmi a odvtedy sa svet reklamy zmenil. Miles Young ho preto aktualizuje, aby bolo užitočné aj dnes. Nielen digitálna revolúcia, ale aj rastúce ekonomiky Číny, Kórey a Japonska, rovnako ako voľba značky a vytváranie kvalitného obsahu – to všetko má v dnešnej dobe vplyv na cieľových príjemcov. Kniha obsahuje ukážky kampaní pre veľké značky, ako sú Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, ak tomu množstvo "anekdot" a skúseností z praxe. Odhaľuje tak tajomstvo úspešnej reklamy 21. storočia.