Košík je prázdny
Kategória tovaru

Poznámky k štúdiám nových médií


Hojne používaný, avšak obsahovo neustálený termín nové médiá sa viac či menej prekrýva s označeniami média sieťové, interaktívne, či snáď najpresnejšie digitálne.
Vaša cena 8,80
Vaša cena bez DPH 7,33
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Hojne používaný, avšak obsahovo neustálený termín nové médiá sa viac či menej prekrýva s označeniami média sieťové, interaktívne, či snáď najpresnejšie digitálne. Z akademického hľadiska sa jedná o široké interdisciplinárne metapoly. Autor „Poznámok“ sa štúdiám nových médií venuje niekoľko rokov a svojou knihou, ktorá vychádza z jeho dizertačnej práce, sa snaží vytvoriť odboru pevnejšie teoretické zázemie. Jeho text zhŕňa historické a epistemologické korene štúdií nových médií a ich vývoj a následne formuluje teoretický koncept nových médií. Ten má podobu trojdimenzionálneho modelu odvodeného zo štrukturálnej teórie Anthonyho Giddensa a mal by slúžiť ako neredukcionistický výkladový rámec umožňujúci analýzu nových médií ako komplexného fenoménu.