Vaša cena | 8,80 € |
Vaša cena bez DPH | 7,33 € |
Dostupnosť | Skladom 1 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Hojne používaný, avšak obsahovo neustálený termín nové médiá sa viac či menej prekrýva s označeniami média sieťové, interaktívne, či snáď najpresnejšie digitálne. Z akademického hľadiska sa jedná o široké interdisciplinárne metapoly. Autor „Poznámok“ sa štúdiám nových médií venuje niekoľko rokov a svojou knihou, ktorá vychádza z jeho dizertačnej práce, sa snaží vytvoriť odboru pevnejšie teoretické zázemie. Jeho text zhŕňa historické a epistemologické korene štúdií nových médií a ich vývoj a následne formuluje teoretický koncept nových médií. Ten má podobu trojdimenzionálneho modelu odvodeného zo štrukturálnej teórie Anthonyho Giddensa a mal by slúžiť ako neredukcionistický výkladový rámec umožňujúci analýzu nových médií ako komplexného fenoménu.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov